I recall,

en gång för ganska längesen då en väldigt, väldigt sexig man äntrade min dörr vid midnatt, dyblöt av regnrusk utanför, iklädd en snygg Tiger kostym som gick att vrida ur.
Kostymen åkte enligt alla konstens regler av fort och inte bara beroende på väta.

Ggggrrrrrrrr

;))


I april får jag se honom i en sån skrud igen, och nu har jag gluttat runt på nätet för att hitta en snygg, lite rolig klänning att trycka ner mig i för ändamålet.

Har hittat denna som jag verkligen gillar, men är tveksam till färgen.



Pastell är inte riktigt min grej,
jag blir så blek och glåmig.

(solarium+bronzer,och taaaadaaaa???)


Men jag har ju ett par månader på mig att bestämma!
Ska bli såååååå kuuuuuuuul :D


Nu tänker jag göra som törnrosa och sova i 100 år.


Pusskram och sleep tight då folkens!

Kommentarer
Postat av: Knixie

HAHA hoppas att han inet har en sån tiger kostym på sig som jag tänkte på när jag läste de där...



Men den där festblåsan va väl snygg som mamma brukar säga :)

2009-02-11 @ 21:16:13
URL: http://www.knixie.blogspot.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0