Min väska är till bredden fylld

av diverse föremål.

Hårprodukter,
solkrämer,
7 par skor

kjolar, jeans, tunikor,klänningar, shorts jaaaa,
the list goes on....;)


Man kan tro att han ska spendera helgen på lanstället,
och jag vara borta minst en månad....Hahahaa.
Kul syn faktiskt.


Dessvärre börjar nu någon typ av resfeber infinna sig.

Mest för att jag ska ha glömt något.

Men det mesta av min garderob är ju nerpackad, CHECK.

Pass, CHECK

Pengar, CHECK


och så p-pill....ehh, nej.

Dem behöver vi inte,
pessar skulle man ju lika gärna kunna köra för att få in alla behövliga P:n men spiral får duga;)


Hur ska jag lyckas sova?


Synd att min sista slurk päronkonjak försvann igår,
kanske just en sån skulle gjort susen i detta nu?

Det får vi aldrig veta.


Nog nu,

jag måste ladda för att orka SOLA OCH BADA I PINA COLADA hela veckan lång!





puuuussss och på återseende mina kära!!!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0