Idag hölls frisörstuga i mitt hus!

Min private make up artist Gåsen aka Ulla, kom hit, snackade blaj, hinkade kaffe, mulade choklad och satte sen igång för att färga mitt hår.


 
Enhetligt var målet, så förlängningen inte skulle vara lika uppenbar, och som alltid lyckas hon strålande med sina magiska fingrar.

Kolla in hennes skillz!






Jag lyckades också övertala sambo att äntra förarsidan från Jula, och styrde därifrån till brickebacken.

Fortfarande samma adrenalinkick,
everytime.

Babyn skakade lite nervöst  när vi i en korsning hade koll på bilarna till vänster, men dessvärre missade de till höger och jag tok rattade rakt fram ialf.

PUST.

"Nåååväääl" kvittrar jag. "slutet gott, allting gott!" och så log jag lite snett mot passagerarsidan.
En grymtning till svar sen diskuterade vi inte saken vidare ;)


Nu ska jag ägna kvällen åt god mat och ett glas rödtjut,
dock bara 1,
för imorgon vid den här tiden så skrålar jag med brudarna och då vill jag vara i FORM.

;)


adiiioooos amigoooos!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0