Alla onda ting är tre?!

Jag trippar nu omkring på tå,
skraj för att den tredje ska inträffa?


Babyn och jag var på väg hem från stugan när ett rådjur kommer från ingenstans och smackar in i rutan.
Jag kutar ut, ser den vackra varelsen ligga och trycka vid ett träd, och när jag närmar mig hoppar han iväg på 3 ben, med pipan utstickandes ur det 4e ;//

Hemskt hemskt.
Stackars stackars djur ;(




Ahaa.

Lite chockade kom vi ialf hem igen, och jag hojtar något om att jag ska giva babyn på moppo när jag rundar hörnet i hallen, missar hans väskor med verktyg, snubblar, och drar upp en stor reva i favorit kjolen.

Typ slitz.
Fast sne.
(och slamp-hög)
?
;)


Som sagt, så ligger jag jäääävligt lågt just nu.





Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0