På min dagliga,

kvällsrunda med jycken så (styrde jag stegen) råkade, jag gå förbi (spionera) Mias balle där lyktor lös och levande ljus bländade ut mot gatan.
Det liksom bara skreeeek romantik.

Visste man inte bättre skulle man nästan kunna tro att hon hade en karl där.
En smoking hot date?


Men hallååååå vad sitter jag och säger.

Nu måste ni ju någonstans läsa in att jag inte har något eget intressant liv.
Att jag måste smyga förbi folks balkonger i hopp att få se om någon annan lever med mer action än jag.




Näääjjjj näääjjjj folket.
Nu är ni ute och cyklar.


Vi släpper ämnet!?....

Jag återgår till min egen karl, dumburk och TOK SPÄNNANDE pizza.


?


;)


Kommentarer
Postat av: En karl

Inte bara levande ljus, en fantastisk tapas med dessert i soffan ;)

2009-07-18 @ 00:54:51

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0