70 års kalajs is the shiiit!

Hade riktigt kul igår!

Ove hade fixat guld lokal mitt emellan pitchers och bishop arms, catering firma och 3 skönsjungande grabbar.

Jag kände igen en av dem och se vilken koll jag har, syrran skulle  prompt fram och fråga och han hade vunnit sikta mot stjärnorna en gång i tiden, Tom Nordahl?
Remember?

uppennbarligen gör ialf jag det.
;)

Alexander hade möblerat om på min plats så att alla skulle se precis hur många bärs jag hinkat


(Han hade nog lagt till ett par xtra också. 8 eller så!)

mamma lyckas alltid prata eller göra nåt annat galet precis vid fotograferings ögonblicket?









Min balla moster var lika glad i hågen som alltid!


några glas senare....:S


Need i say more?

Kvällen vart rätt blöt,


men smakar det så kostar det folkens,
at least thats what i´ve heard ;)

NU, dags för detta






puss och adjökens!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0