Akeela var inte helt nöjd


med sin pimpade stil inför midsommar,
men den satt på i alla fall.
En stund.


Jag har lekt bondmora i dagarna 2,
lånat svärmors gummistövlar för promenader runt sjön (HAR DU INGA GUMMISTÖVLAR????har varit den stående frågan sen mitt första besök där ute, så nu när jag anlände hem slog jag slag i saken och beställde hem ett par från nätet, scheeeiisse va förvånade de lär bli! "Det går aldrig att göra en stadstjej till lantlolla" kontrar svärfar då)

Asfaltsblomma, om jag får be.
;)

Jag har också dansat små grodorna, spelat kubb, ätit sill, sovit i husvagn och blandat rödvin med cider.

En helt superb midsommar helg faktiskt.


Den här bilden diggade svärfar enormt ↑.










Och summan av kardemumman då folks lär väl bli att:

MAAAAN SKAAA HA HUUUSVAAAAGN,
FÖÖÖÖR DÅ ÄR MAN FRIIIIII,
MAN SKAAA HAAA HUSVAAAAAGN!


Kommentarer
Postat av: knixie

vad snygg akela är haha =D

2009-06-27 @ 00:03:27
URL: http://knixiesblogg.blogspot.com/

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0