"Bara för att jag inte är paranoid längre,

så betyder det ju inte att dom inte är efter mig"
citat av Robert Gustavsson.


Jag leker alltså gräsänka inatt för första gången på väldans länge, min sammanboende spenderar natten jobbandes i småland och jag laddade för en helkvälls svull och soffmys.

Hamnade på "det okända" som jag för det mesta brukar tycka känns lite uppgjort, och halvtaskigt B, men såklart var det as läbbigt just ikväll, och jag blev så fängslad att jag inte ens vågade gå från tvn i reklamen! (ooouuuff!! tööönt!)
När jag väl tog mod till mig så agerade jag genast genom att stänga garderobsdörren för att slippa se skuggor eller konturer i mörkret där inne, och sen drog jag upp rullgardinen i sovrummet, allt för att få lite ljus.

Mia kom över och lugnade mitt sinne för en stund med kafferep och skvaller från gårdagskväll.

Men så kom jag att tänka på snubben som fick tokspel på babyn igår...
Vi käkade frukost på Dejles gatukök (konstigt att vi blitt så feta båda 2 jaaa, visst är det) och så skulle jag springa till macken och handla cigg medans babyn kirrade kaffe.
När jag återvände såg jag en stor jultomte -liknande man stå och gestikulera vilt.

Han var väldans upprörd för att vi inte plockat av vårt bord när vi gick, "HÄÄÄR PÅ DEJLES PLOCKAR VI UPP EFTER OSS!!" (BOR han där???)sen gick tomten och satte sig i en skruttig (felparkerad) volvo och blängde surt genom rutan medans vi drack vårt kaffe. Vi drar och gubben står kvar och tar vårt registrerings nummer!

Hahahaahah hoade jag, va kuul om han ringer snuten.

Jag skulle så gärna vilja höra det samtalet.

Men nu när jag sitter här i min ensamhet så tänker jag att det kanske blir jag som får ta straffet?
Straffet för nedskräpning av hans käääära dejles.

Jaaa, skratta ni.

Men människor gör ju så jävla sjuka grejer så ingenting kan förvåna.

Om ni nu mot förmodan ser på löpsedlarna HAMBURGEMORD så tipsa polisen om denna fantom bild, han är det! han är det! eller ja, jäätte likt honom är det!!


Kommentarer
Postat av: maggz

HAHAHAHAHA, jag dööööööööör vad kul!

"HÄÄÄÄR på dejles..."

Vilket mentalfall!

:D

2009-06-17 @ 18:43:30

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0