Here´s the deal,

inatt led jag av isomnia, vände och vred och på något sätt upptäckte jag en knöl på sidan av halsen som inte bott där innan.

Jag ropade på min sammanboende, tände lampan och bad honom kolla om det var ett myggbett (benen är täckta av sådana efter lekarna på landet i helgen) men ack vad jag misstog mig.
Glömde jag bort att min sammanboende faktiskt är en tvättäkta hypokondriker?

"RING VÅRDCENTRALEN DIIIREEEEEEEKT" hör jag från honom, och sen dess har massa läskiga tankar snurrat i mitt huvud.


Fast använder jag mitt logiska tänkande, så tror jag ändå att Mias teori stämmer bättre.

En FETTKNÖL.


Någonstans måste det ju straffa sig att jag vräker i mig som den värsta dubois?


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0