släkten är värst?

Sprang en runda på stan innan jobbet och ramlade på en urgullig bok me titeln "kära mamma" , där bilder på massa söta djur var ihoplänkade med rar text, och som den goda dotter jag är inhandlade jag den till mamsen min.

Gick förbi henne efter jobbet, tog en kaffe, levererade presenten och vad hände?
Jo, hon blev inte lite glansig i ögat eller fällde diskret en liten tår. utan precis som jag nämnde i ett tidigare inlägg (hormoner!) så började hon stortjuta, och slutade inte utan la bort boken med ett mumlande om att "jag läser resten vid ett senare tillfälle" -SNÖRVEL-


WHAT?


Jag kanske haft helt fel från första början.
Hormonrubbningar kanske bör uteslutas helt,


handlar detta rätt och slätt om arvsanlag??????





Kommentarer
Postat av: Madde

Hmm arvsanlag it is :) Belive me i know ;)

2009-06-30 @ 09:17:54
Postat av: mamma mus

Nä, den där var för HEMSK! Kan du ta bort???



LOVE M.

2009-07-11 @ 01:33:47

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0