Hur mycket kan man egentligen lägga på vädret?

Jag tror att vi bosatta i norden är extrem känsliga för väder,
(mörker, mörker, kyla, och blask får ialf inte mig att vissla på något käckt och glatt?)
Fast jag kanske bara är extremt överkänslig.
Mitt humör följer ialf allt som oftast efter väder och vind.

Och nog verkar de allra flesta i min närhet deppiga, sura och allmänt tvära.

Jag inräknad.

Ingenting känns kul,

jag spyr åt blasket, snön och den eviga dunjackan.



Här hemma blev det inte lyckliga gatan idag när ÄNNU MERA snö föll,
vi har gnabbat som 2 bitska och ettriga chihuahuaor





Moget va?

Blame the weather lixom.





Kanske man skulle försöka sig på en som Mia uttryckte det "dränka deppen"?


Lät coolt ffs!!!


Fortsättning följer?

pussdärdå

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0