Igår var Love och jag på bio

vi såg "benjamin buttons otroliga liv"

cool film!

Pittan föds som gammal, och börjar med rullstol och skrynklig hy, och blir allt eftersom filmen genomskrider yngre OCH snyggare....;)

Absolut sevärd :)


Innan dess hann vi med varsin öl på olearys, och suget som härjat tidigare tog fart på allvar! (märks att min kropp är lite avdankad också, 2 ggr fick jag springa ut från bion för att ölen bara rann rätt igenom) haha...


Dessvärre äre sådär grått och trist idag igen.
Jag har ingen lust att gå att jobba,
och så brukar det faktiskt inte kännas.



Jag skulle mer än gärna gå ut och skaka rumpa med Gåsen ikväll.

"Hör av dej om du ångrar dej" sa hon.

"mmmm svarade jag,
jag kommer om jag hittar en plånbok med massa sedlar i "?

Suuuug.

Vill ha dollars.

Så om gud nu verkligen finns, så hör han bönen, det ramlar ner en sedelbunt i skallen på mig när jag promenerar till jobbet????????????

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0