jag är...FRÄLST?!

Jag och Tc hade jordens flyt, och hamnade grymt nära scenen.
När jag zoomade kameran så kunde jag nästintill se in i Johns NÄSA.

Hahahaha,
fatta!

Känna hans svettlukt.

Ojojoj.



Karlns röst är GUDABENÅDAD och håren på armarna mina stog upp konstant.

Jag filmade nästan hela konserten och det la folk tydligen märke till.
När vi vid en av de sista låtarna köpte oss varsin dricka frågade killen som stått framför mig vid scenen: -vad gör du här? ska inte du vara framme vid scenen och filma? och så skrattade han lite.

:-jo sa jag, men minneskortet är liksom fullt nu.

Hahaha, galet fan vare ju ;)


Jag skrek, gungade och allt jag lovade i inlägget innan, förutom det där med svimmningen.
Det känns lite väl groupie.

I know we just met, but baby could you love me quickly?

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0