Halkkörning,

CHECK!


Yes mina vänner.

Imorse bar det av.

4 brudar och varsin bil. (jaaa jaaaaa, gör jag bort mig så får jag skria svordomskavalkader i min ensamhet!)

En av dem säger: assååå ahhaaa, jag trodde det skulle vara typ som en hockey....öhh..rink.

(jag tänkte exakt samma sak men vågade först då instämma med ett AAAAHH och nicka instämmande.)

Första rundan var pirrigt och i min bil var ljudnivån hög, jag tjoade och tjimmade i godan ro, eftersom Leif faktiskt inte hörde mig förens jag tryckte in knappen på walkie talkien.

Har också blivit en erfarenhet rikare beträffande hur jag när bilen voltat och ligger upp och ner, tar mig ut på säkraste sättet.

Jag var som ett barn på tivoli folks,

tänk att alla som gått på med sitt "det äääär sååå kuuul" ändå hade rätt.

Så tjii fick jag!

Rätt åt mig ! ;)

Dock funderar jag seriöst på om jag verkligen valt rätt yrke nu,

Jag är förmodligen född till rallystjärna!




Mitt kall i livet liksom?


Off to work nu,
ohh jaaa yeaaahhhh peppad och alert.

(Ljug ljug ljuuuuuug)

Men positivt tänkande ska ju funka vad jag hört?

Puss puss då!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0