Liten blir stor,

och det går fort i hockey!



Firade Alex kommande 13 års dag igår, och jag spejade och spanade efter utlovade lätt-öl och chips vilket han var totalt inne på förra året att han skulle ha, för att fira övergången från barn till tonåring med hans egna ord, " då blire ju inget jääääla barnkalas liksom!" men jag antar att han helt enketl glömt bort det! ;)








Känner att hans 18-års dag närmar sig snabbare än vad jag anat och hela tiden påminner han mig om att jag lovat att han ska få hämta mig och mina tjejer från krogen i sin EPA traktor...



Men den dagen den sorgen, eller vad säger ni flickor små?
;)


Idag börjar ialf mitt nya liv.

Igen.


Nu ska jag snart trycka ner mig i bikini och då går det bara inte att se ut som en stoppad korv.
Det är tamejfan skamligt.
Jag är 25, inte 55 så slut med excuses!


Så nu ni,

nu kör vi!!

(Igen jag veeeet, men skam den som ger sig?)

HAHAHA.

puuuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ella, vad har du nu lovat, och så drar du in oss i det också ;)

2009-11-09 @ 19:29:40

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0