Min romantiker till sambo

tillägnar alltid så fina låtar till mig, (*hosthosthost*)
kör dem på repeat och högsta volym i några dagar tills han är säker på att jag kan texten utantill...
Denna ↓ är senast i raden !

Oh, Devil woman
Devil woman let go of me
Devil woman let me be
Leave me alone, I want to go home.

                                                                                                                                                                                                                                                                                                        

Devil woman let go of me
Devil woman let me be
And leave me alone I want to go home.

Oh, Devil Woman, Devil woman let go of me

Devil woman don't follow me and leave me alone
I going back home...



Feedback på detta?

Någon?

Näää, trodde inte det ;)

Kommentarer
Postat av: Knixie

Isklampar eller isbitar brukar funka fint! När de sover så klart! Dra av täcket och sen slänga över så där jättefort :D

2010-04-24 @ 21:40:36
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0