Plötsligt så händer det!

Ni vet,
det bara liksom flyyyyter på!

Idag är en sådan dag kan jag med nöje konstatera!
:)

Först fick jag ett samtal från öbo där de bad oss komma in för att skriva kontrakt, alla papper var klara, så nu är lägenheten vår! Bara att invänta flytt :0)

Sedan ringde jag upp försäkringskassan då jag fortfarande inte hört varken bu eller bä, och fick det glädjande beskedet att min havandeskapspenning var godkänd, så jag jobbar mitt allra sista pass på nyårsafton...

Skööönt men samtidigt skumt,
jag får välla lära mig virka?

;)

Avslutade kvällen med att ha Ulla på visit,
vi låg mest i soffan, tittade på magen och förundrades när hon fick sig ett par karate-kickar i handflatan...♥


Kommentarer
Postat av: Kirre

Guuud vad fin du är! =) Vill komma och klappa magen ju!! Saknar er! Kram till er alla 3 + magen! =)

2010-12-22 @ 12:55:33
Postat av: E

Goooa kirre!!

Saknar er med!

Vi kanske kan ta den efterlängatde dejten nästa vecka?! puuss<3

2010-12-23 @ 08:50:43

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0