Detoxen

som gick åt helvete.

Bildbevisen här talar för sig själva,
the negroball var duktigt amerikaniserad och jag föll som en fana.

Jag och Mulan delade på mitten, och bara halvan vägde bly! (mmmmm mummmaaa!)






och det måste väl vara den där stora fettbollens fel att jag, efter att ha tryckt i mig den fick andnöd i provrummet på lindex i den duktigt fräna klänningen!
Ja, det var faktiskt en traumatiserande upplevelse!

Mulan snäser då: "Det är då faaan va kinkiga ni är!"


Och förstå att dag ut och dag in så går hon omkring sådär, ihoptryckt,


 så nog fan äre konstigt att hon inte tuppat av hitills???






Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0