Pour some

sugar on meeeeeeeeeeeee !



Har spenderat 12 timmar av denna dag på tåget.

 

Ingen höjdare för er som inte vet, träsmak i arslet är bara en av anledningarna.
Mucho personligheter dock.

Intressant att granska.
Som han som hela tiden skulle göra sig hörd med vad jag antar att han tyckte var spännande vetande,
han malde på till sin fru (som inte en gång tog blicken från datorn) fast egentligen var den bara en täckmantel, han kollade mot mig och min tåg-granne var 10e sekund för att vara på det klara med att vi hörde honom.
Och det gjorde vi allt.
Han var svår att missa.
Ehhm.

"AMEN SE PÅ FAAAN MAGGAAAAN (sneglar mot oss) BORÄNTORNA SKA STIIIIGA"

Stackars, stackars Maggan.

 ;)

 

 

 

Nu är jag i det där zombie-tillståndet igen, trött och mer trött, fast ändå rastlös och uttråkad.

Jag lääängtar till vår, fart & fläkt och samtidigt vill jag bara dra ner rullgardinen och dra täcket över huvudet utan någon som helst kontakt med omvärlden.

 

Im a psyko bitch helt enkelt.


Men det visste ni ju redan!





Adiiios amigos !

 


Kommentarer
Postat av: maggz

Hahaha alltid lika spännande med tåg :) Låter som en mycket mycket viktig man dedär!

De som pratar i sina mobiler om saker som torde vara privata är ju också roliga, fattar de inte att när nån pratar på ett tåg så lyssnar ALLA det går ju inte att undvika? Eller det kanske är just det de faktiskt fattar :)

2010-02-20 @ 09:00:23

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0