sköning!

Gybben i kiosken där jag brukar hämta och lämna paket och som utbrister "ahhh, här kommer min bästa på kund!" när jag äntrar hans affär (Jag fick veta sist varför detta varma välkommnande oftast infinner sig så fort jag öppnar dörren, jo han tjänar ju pengar både på när jag hämtar paket OCH returnerar! "2,50 hit, 2,50 dit"!)

Idag när jag kom verkade han först lite sur. Tyst. Men kikade upp på mig under lugg och frågar: "du inta rökka längre?" = du röker inte längre?

Jag harklar och hostar lite innan jag säger att jag försöker sluta (Ljuuug ljuuug, jag handlar hos en konkurrent)

Då ni.


"Jag har aldrig rökat på mitt liv. Neeej. jag inte gilla ciggen."

Sedan uppstår en kort paus innan han fortsätter,

"men på mitt land, när jag gjorde den lumpen.
Då jag rökte hasch.

I 3 år.
Hasch miiiicket bättre än cigg!





Hahahahahaaa jag döööööör.

Den där lilla mannen är sanslöst jävla rolig!

 


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0