Idag var det dags

för besök på USÖ.

Jag hade med mig den talangfulla barnvakten Mia, och det gick ju som väntat kanon.

Farligt för henne det där,
det kan ju bli så att man liksom anlitar henne ibland...;)

Jag fick godkänt i "besiktingen" (tummen upp till och med, inte illa alls! :P) och sen sprang vi ett varv på stan på jakt efter outfits att bära på  Noels dop på lördag.

Jag hittade återigen, ingenting, och har accepterat att någon högre makt eller så (mitt egna förnuft) tycker att jag redan har fullt av den varan i min garderob.
!

Fullt ös medvetslös, så nu ska det bli så äckligt jävla skönt att komma i säng.

Hoppas barnet vill sova längre än till 04:30 inatt,
och om inte, så är jag tacksam för att vi har en televisions apparat! :D

puss o så




Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0