Jag verkar vara rätt bra

på det här med att "rulla tummarna", alltså göra typ ingenting.
Jag har inte jobbat en dag sedan nyårsafton då jag gick hem för havandeskapspenning,
i väntan på storken ;)

Nu skulle jag få all tid i världen till att packa och dona, eftersom vi ju faktiskt flyttar om 2 veckor.

Läs skulle.

Jag är slöare än slöast,

förslöad.

Ja.

När man jobbar hinner man liksom inte stanna upp och känna efter på samma sätt men nu efter i 2 veckors ledighet cirkus, så känner jag att jag är HISKELIGT TRÖTT.


Men vet ni?
Jag tänker tillåta mig vara det också.


Soffpotatis är min grej of the day tills lillen behagar anlända.




Try and stop me?

Nää nää,
tänkte nog det ;)


Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0