Muttrande män

I barnvagnsaffären:

"Jamen välj vilken du viiiill Ella".

Jag: " vilken jag vill?"

F:"jaaa, vilken du vill". (mummel)

Jag: "Okej då vill jag ha den där. pekar. men du kan få vara med och välja färg?"

F:"neej, ta vilken j*vla färg som helst, du kommer ändå inte ta den jag skulle säga va snygg"

Jag: "johoo?"

F: "välj bara!"

Han säger alltså ta vilken DU VILL.
Han borde förstå att det inte blir lågprisvagnen för 2000 kr som knappt går att svänga med för den är så otymplig (och inte så snygg) så jag tog vilken jag ville,
och med färgen jag ville så tadaaaaaa,trumvirvel,

denna emmaljunga cerox levereras så Noel kan njuta av den i september




(och jag kommer att få höra att den inte är billig, och vad-var-det-för-fel-på-den-vi-hade i en evighet, men det är det värt för jag har precis insett hur Idas köpa-ny-vagn mani uppkom,
i feel you Ida, i feel you!

;)

Kommentarer
Postat av: Josefine Eriksson

Våran dubbelvagn kostade tiotusen med liggkorgen :O De får jag höra!!!! men han sa ju "TA VILKEN DU VILL" Men vi älskar den vagnen =D

2011-07-24 @ 23:40:30
URL: http://josefineeriksson.com
Postat av: Ella

haha, hade det varit bilar vi snackade hade det varit annorlunda josse!

men men, huvudsaken är väl att man får igenom vad man planerat...kvinnlig list! ;)

2011-07-25 @ 12:12:16

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0