Soooool!

Ja ja jaaaa!

ÄNTLIGEN som fylking skulle uttryck det.
Bästa bästa!
:D


Full rulle denna vecka,
på torsdag sätter jag min fot på gräsgatan efter 6 månaders vila (eller ja, vila och vila, men vila därifrån ialf ;P)

Känns kul och bara kul.
Har saknat både kollegor & barn :)

På torsdag kväll (ojoj, det blir en hel dag för papi med Noel) så drar jag till strömpis med jobb gänget och kollar på fashion pack.
Ska bli  (återigen!)kul, så kul! Hoppas solen stannar, den gör liksom det där lilla xtra ;)

Och så fyller jag ju 25 på fredag.
Dock inget att fira känner jag, eftersom vi redan haft den festen så jag nappar på storasysters förslag att åka ut dit i helgen, snacka skit, ta en bit tårta och en kopp kaffe.
No big deal som sagt...
(Men visst ska man visa leg på systemet tills man är 25? Där måste jobba en hel bunt med orutinerad personal...)

:D:D

Idag ska jag nattuggla bara för att jag kan.
F har gått på semester och inatt/imorgon tar han första skiftet med lilleman.

Ljuuuuvligt!

Så nu ska jag inte äckla er mer med halleluja-va-livet-är-kul skrift nå mer för ikväll,
jag dimper ner tids nog jag också...
;D

Puss och puss

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0