Igår var det dags

för återträff med föräldragruppen!

Sist vi sågs var vi en k samling med tjocka människor,
denna gång var vi alla något smalare och ytterligare gemensamt är att vi alla har en bebbe på armen istället för i magen!

Skit kul vare :)

Babyboom.

Noel var sist ut i världen och också minst av alla i högen.

Från vänster lilla Meja, Olle, Noel, Arvid och Jack.



På bilden saknas dock 1 stycken goding, Ines, som hunnit rymma innan allting skulle foto-dokumenteras ;)


Inatt sov Noel från 00-01, var sedan vaken till 03:30. Sov till 05:00 och har hållit låda sen dess.
Lugn och fin så länge jag håller i honom, men hysteriskt arg när jag lägger ner honom någon annanstans.
(Tempramentet är inte mitt, i wonder as i wonder....hmmm...:P)

Huuuuh.

Skiter i att försöka mer, utan ger mig istället ut på promenad i solen då jag planerar att fullkomligt lapa i mig D-vitamin!

Till BVC också och hoppas på att Noel blivit nåt gram fylligare idag...

Catch ya later folks.

Pusselipuss!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0