uuuuuääääähhhhhh....

Vaknade upp lika illamående och jävlig som jag la mig igår.
Babyn kom hem vid 01:00 inatt och då bad jag honom (läs, skrek åt honom) att bara vara tyst och fort värre, släcka lampan.

Men väl på jobbet tog det inte mer än 1 timma innan jag blev hemskickad, och då instämde alla i hur hemsk jag såg ut.
Kallsvettig och nåt sjukt illamående, så jag följde order och gick hemåt.

Sov till kl 15 och nu är illamåendet på tillbakagång känns det som, men dessvärre e jag febrig.

SUUUUUUUUUUUG.

;(


Imorrn fåre bli till att trycka en kartong alvedon, så jag orkar skåla i skumpa och spela playstation!

=P


Innan mitt insjuknande var jag ialf på bio igår med morsan, Erica och Alex.
Jag garvade som faan åt ufo gubben i "Vi hade ialf tur med vädret, igen"  och sen gick vi till o´learys och käkade.

sååååå myyyyyys







Och snart är alltså 2008 over and done,

hur gick det egentligen till?

Tiden skrämmer mig lite.

Jag hinner liksom inte riktigt med...

?

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0