Santaclause is coming, to toooown...

HOO HOOOO HOOOOOOO.

?



och visste man inte bättre så skulle man fan kunna tro att han dyker upp typ nu, när som helst. Överallt e det julgodis, pynt och granar.

Aningens tidigt känns det som....

Och rusket idag kan väl knappast göra någon glad?

Blött, skitigt och lerigt.

Hua,


En vacker dag, så tänker jag emigrera.

Totalt avsäga mig vintern och mörkret och sitta under en palm, och lyssna på vågorna.
Var det blir spelar ingen större roll,
bara det är varmt och....

Ja,
varmt räcker fint ;)


Skumbad nu för att sedan åter bege sig ut i rusket och kolla in "eldfesten" med större delen av min la familia!:)

puss mina vänner!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0