Helgdagarna förvandlar mig till ett svullo

och neeej visst, man BEHÖVER inte ta flera gånger, och man ,måste inte äta tills man mår illa,
men jag kan inte annat?

det ligger liksom i mig.

nästan som en del av min personlighet?

haha hohohoho hhihihihhihi.

fast på måndag äre andra bullar,
inga bullar alls till och med.

Nån slags gräns måste det väl ändå finnas.

Jeansen är på tok för trånga nu för tiden, och jag kan inte fortsätta bo i leggings.

Kära mor hade ställt till med påskfest i hyrd lokal igår, hela tjocka släkten samlade



morsi donade










försöker påkalla min oäkta hälfts uppmärksamhet genom att "ajjja" och "oooohhaa" när jag reser mig och står, för att kanske lyckas tigga till mig lite öm massage men han varken ser eller hör. (VILL varken se eller höra) och tvspel är en riktigt smart uppfinning att gömma sig bakom må jag säga! Man kan ju inte pausa, hallååå, då sabbas ju hela raaaceeet!

Knixie fick ju påståendet "jag är klumpig" att placera ut vid den människa hon tyckte passande och la den utan att blinka framför mig på möhippan.



Idag  känner jag mig manad att hålla med.

jag skulle nämligen fotografera min jycke i hästhagen och i och med plåtandet så föll jag handlöst bakåt och neråt och fastnade mellan 2 stubbar gjorda för barn att sitta på och fallet var inte särskilt högt som ni då förstår dock inte mindre  AAAJJJJJ för det,så nu är jag påskpyntad med en stor röd ring mitt på ryggraden där det tidigare idag alltså tryckte en stubbe.


Jävlar,
vilken stjärna jag är....


;)


Vidare mot nästa svullande nu.

På återseende då folket


pusssålänge!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0