Cause im a ragger yes i am?

ähh nej?

Men min systerson verkar inte "växa ur" fasonerna som vi kanske hoppats på.

Idag firade vi hans skolavslutning med tårta han själv dekorerat



Jaaa, det står EPA.
Som i EPA TRAKTOR.

Därefter fick jag bevittna en trend inom home design



Det senaste?


och pojken blev hysteriskt glad för 2 st klister märken föreställande "raggarankan"(vem han nu egentligen är?) som min sambo hittat på nån marknad.

Pappa Haglund försökte motarbeta redan utanför kyrkan genom utöva utslutningsmetoden, och helt enkelt ta Alex volvo keps.
Sen sinade nog energin?



Det är bara att inse.
Vi KOMMER få leva med Eddie meduza låtar, stinkande granar och traktorer.

(Jooosefiiiineeee, vill du suuuga miiin kk....)


Hahahaha

älskade uuunge!!!   ♥

När blev du så stor?






och neeeeej tjejer.
Jag vet vad ni tänker.
Detta går inte alls att jämföra med en av mina ungdomskärlekar från exakt samma bush.
(Stora menlösa eller vad var det vi kallade det?);)
Jaa han ägde en epa, men mer var det inte!

Ingen volvo keps, ing..(eller vänta, han hade inte det va?)

Ljuva ungdom!

så mycket hänt och så mycket man förträngt!


;)

slut i rutan!
hångla kudde nu!


Pusskram kladddd

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0