Akeela är portad från

soffan för kvällen.


Hon är tvungen att ligga i sin egen säng på golvet, och hon tycker det känns knepigt eftersom hon nästan jämt (läs alltid) ligger och trycker på babyns bröst.

Men idag fick han nog.

Vi körde en snabb-visit inne på maxim för film kväll och när vi återvände till bilen hade hon glufsat i sig alla cheesburgare vi införskaffat 3 minuter tidigare.
Har jag inte vetat vad ilska var innan, så vet jag det NU! :P
Alltså körde vi ett till varv i mac-driven (jag små visslade och och låtsades titta på nåt intressant genom fönstret eftersom samma kille stog i kassan, som de där 3 minutrarna tidigare.)
(DAAAHH)

FETTO VARNING LIKSOM.

Och skulle jag ha "ehhh, vi måste ha nya för hunden åt upp dom", peka bakåt i bilen mot djuret och dragit på smilet skulle han ändå inte trott mig så, jag lät det liksom va.
;)

kl är 23:35


Nu är hon dock förlåten, och jag tycker mig faktiskt kunna skönja ett leende på hennes läppar.




Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0