Vi dukade upp

för tjekväll de luxe,
på 180 svälter man aldrig!



Och nånstans i den här vevan så mixtrade Mia med mitt vinglas som syns till höger i bild.

Jag blev jätte sjuk när jag skulle lägga mig för att sova, så jag fick spendera en stor del av natten på toa och spy som en räv!

Ja,
vilka kompisar man har va?



så här belåten var hon efter sin onda gärning.




Idas glas lät hon vara.

Det är skillnad på folk och folk!



Hahahahah hohohohohoh.


Överjävligt att jobba till 23:00 ikväll.


Vad som inte dödar, härdar?


Let´s find out!

;)


Puss pårej

Kommentarer
Postat av: Knixie

De kan inte vart magsjukan då? Som typ alla har?

2010-04-10 @ 16:08:30
URL: http://knixieoknas.blogspot.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0