slut i rutan,

urlakad, abnormt TRÖTT....
Ni hajar?
FICK jag, skulle jag kunna tänka mig att umgås med kudden 24/7!




Magen gör mig andfådd,
ryggen låter mig veta att jag lever och foglossningen gör nu ont också på höger sidan.

Närkingen i mig vill fraaaam!

Gnälla bör man? (Annars döööör man)
;)

Och för att spä på detta ytterligare så har det förmodligen blivit fel i min ansökan om havandeskapspenning från allra första början, en ruta som inte fylldes i och hade den inte missats så jag hade sluppit hela eländet med överklagan, oro och stress och ilska gentemot myndighets människor...

Men man ska inte ropa hej förens man är över ån,
så jag hojtar när jag är där ;)



Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0