You see my drivin in my car?

Kanske ialf?

Jag hittade återigen en golf med rätt färg (Once you go black you never go back?) ;o) och rätt pris.

Babyn ger mig stränga order när jag ska prata med tjommen.

"Låt för faan inte desperat!" mässar han med sin mäktigaste grottmanna-röst.

"Nej neeeej, man har väl varit med förr" kontrar jag, tar upp luren och ringer.


Det visar sig att imorgon kl 11 ska en annan kille komma och kolla på den.
"Men OM den är kvar kan jag väl ringa dig?" säger han nonchalant och ovetandes om att bilen redan har mig i sitt grepp och i mitt tycke redan borde stå parkerad och väntandes hemma hos mig.

Jag och bilen ska umgås hela helgen.
Det har jag redan bestämt.

Typ.


Men tillbaka till samtalet, så hör jag hur min röst går upp i desperat falsett och jag säger:" Jag kan komma ikväll redan, jag har ehh, inget för mig?"


Nehej nej och den gubben gick inte.

Så om,

OM mina kära den där svarta finns kvar imorgon så drar jag mot Linköping på sekunden mitt arbetspass är slut!


Känner mer och mer att jag faktiskt fattar vad min mor alltid refererat till som "PLÅT-KÅT"


;)


Håll tummarna!



Min?



Kommentarer
Postat av: maggz

Hahahaha åh jag känner så jävla väl igen mig!

Jag misslyckades så FATALT med att spela lite lagom ointresserad när jag kollade på min Polo, han såg på hela mig att jag var kär kär kär och redan hade bestämt att det var den och jag 4ever! Då går det liksom inte så bra att förhandla om priset!

Hade behövt nån som F med mig :)

2010-08-19 @ 15:04:03
URL: http://maggielager.wordpress.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0