Jag agerar

gräsänka i några dagar, när min sammanboende befinner sig i Markaryd i jobb.

Det kan låta märkligt, men jag planerade ganska fort för mys-kvällar i mitt eget trevliga sällskap, och nätter med god sömn då jag får ha knäet hur högt uppe vid hakan jag bara vill utan att någon blir förbannad för att det kanske inte alltid är just precis vid hakan, utan på andra ställen också.
Men till min förvåning så insåg jag ganska så snabbt hur tomt här är.

(Första kvällen!?)

Det nästan ekar?

Och att jag allt är lite harig när jag vaknar utav en av mina återkommande märkliga drömmar nattetid, och Han faktiskt inte finns här för att reda ut varför det är tex ,chihuahua huvuden på väggen vid byrån. (Ja, jag sa ju märkliga?)


Så för att komma till poängen så är gräsänka inte alls så attraktivt som det en gång var,
men kanske också detta går att koppla till mitt så att säga, tillstånd?
;)

We´ll se.

Dags att krama kudde,
på återseende folkens!



Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0