Skynda, fynda!

Blocket är fanimej bra skit.

Jag har glidit in emellanåt och kikat vagnar,
hade bestämt mig för en emmaljunga city cross och tänkt beställa i november.
Smakar det så kostar det heter det ju och det hade blitt en kostsam historia om jag inte befunnit mig i Arboga idag för att inhandla en precis sådan, fast i förra årets modell som min grymt begåvade sammanboende prutade ner till 3500:- så det smakade ju riktigt gott till slut! ;)






Så nu saknar jag bara den lille att lägga där i !!


:)

Kommentarer
Postat av: Kristin

Låter ju toppen! Alltid bra att fynda! Snart är bebis här tiden går så sjukt fort! Siri är redan 1 månad och jag tycker nyss jag gick och vänta på att hon skulle komma ut! =) <3

2010-10-18 @ 06:53:08
Postat av: Josefine Eriksson

Dom är jättebra de vagnarna. Funderade på den i tvillingvagn men det blev en britax istället. Kolla Lekia i Hallsberg. De är billigare på Emmaljunga vagnar OM du ska ha en ny.

2010-10-20 @ 13:17:22
URL: http://josefineeriksson.com
Postat av: Josefine Eriksson

Ja du hade redan köpt en =) läste fel.. =)

2010-10-20 @ 13:18:13
URL: http://josefineeriksson.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0