Tålamod verkar vara

mitt nya ledord.


Det känns som det följer mig i det mesta.


Idag var jag och kollade in en 3a här i stjärnhusen, och för min del hade den kunnat vara precis hur skabbig som helst och jag hade nog ändå kunnat se potential?
Jag vill så gärna ha det kirrat och klart tills lillen anländer!


Jag körde ialf på mina avancerade acting skills och försökte se måttligt intresserad ut, (vi står bara 3a i kön, så exakt hur mycket min skådespelar-talang lönar sig vet jag inte än, men jag tippar på inte så mkt ;P)

Gubben som redan sålt sitt hus och hade en deadline på att vara ute den 1a december skulle kanske behövt låna lite av min avmätthet, fast who can blame him?
Stackars krake,
jag behöver ialf inte magasinera mina grejer och flytta in hos mamma ;)

Nåja, tålamod var det ju som sagt.
Nån som har lite att låna mig tills på måndag?
Innan dess lär vi inte få höra nånting och jag känner mig pessimistisk.

Dock finns det ju mer fish in the sea! Ialf två till. som vi ska glutta på på tisdag.

Så kära vänner,
håll tummar och tår att en av dessa blir min så att jag inte behöver ha ett sånt där hiskeligt rangligt och fult skötbord som man sätter på badkaret!!

:DD

Tack!


Pussopuss

Kommentarer
Postat av: Josefine Eriksson

Hoppas de går bra! Vi hoppas att de godtar vårt bu på huset. Som är 55 tusen mindre en de begär. MEN de äe inga andra som kollat på de som fått lån så de kanske inte skiter sig. Vi kan ju Hoppas i alla fall =D

2010-10-08 @ 09:46:37
URL: http://josefineeriksson.com

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0