I och med

att jag expanderat ut till michelin-size och helst tillbringar min vakna tid i liggande läge så har min hund tvingats go with the flow om man uttrycker sig så.
Inte för att hon är den mest aktiva jycken från början, no no.
Ni som känner na vet ju att hon är en fullfjädrad soffpotatis hon med, fast livsnjutare låter bättre? ;)


Hur som, så har vi ju ialf haft våra långa promenader runt hästhagen som senaste månaderna då gått fet-bort.
Men de gånger jag kikat över kexchokladen och sett hennes längtan efter något annat än "cops" på tv och mys med moi så får jag en släng av extremt dåligt samvete. Så skedde igår.

Så idag så packade jag och morsan ryggsäcken, termos och suprise, Kexchoklad! och begav oss runt rynningeviken med 2 enormt glada lösspringande hundar.
Vi hittade på vägen ett slags utsiktstorn för fågelskådare där vi satte oss och njöt av en kopp kaffe i solen...




(Kirre gav mig rådet att springa på marieberg så förlossningen kommer igång, men eftersom shopping inte är mitt främsta intresse just nu  utan nästintill ger mig en allergisk reaktion, så kom jag att tänka på att jag läst att man kan "påskynda" genom att gå långt också, så lite av en baktanke hade jag kanske också!)
Dock till ingen nytta, för ingen Romeo i sikte!

Han verkar helt enkelt trivas väldigt bra där inne

:D

Nåja, samvetet gentemot hunddjuret är ialf dövat för en stund, det var en väldigt fin dag och jag kommer att somna ovaggat inatt!



Lets stay in touch,

kisss!

Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0