Idag

är jag och Keela två kraschade satar i varsitt hörn av soffan.




Bara bild på lillan bjuds, då jag inte längre får plats i linsen.


Jag vaknade 07:00 av ett stadigt illamående, och lillan drabbades några timmar senare av samma lika.

Hennes resulterade dessvärre i 2 "pizzor" på golvet, som jag ialf hitills sluppit.

Är välsignad med världens mest omtänksamma mamma som pilade över och lät det sjuka lilla djuret uträtta sina behov, medans jag fick fortsätta soffligga i godan ro.
Tack bästa! ♥


Pratar uppmuntrande med magen om att det är världens hållaballooua och skit kul i världen utanför och försöker lite milt att "peppa" honom till att komma ut och kolla själv.
Har inte funkat hitills men jag lovar att berätta om det skulle lyckas!


Klart slut, för nu.





Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0