Väntan på storken

kan bli ganska långdragen om man inte har saker för händerna, så denna flytt har (även om den var äckligt jävla jobbig också) faktiskt varit  gudabenådad!


Film är också ett förbannat bra tidsfördriv.

Jag som varit anti vampyrer och Twilight fick hem alla filmer från F´s brorson som jag lovade att jag skulle ge en chans, och hey, jag är inte den som är den.
I´ll be the first to admit, jag har haft fel.  
Ordentligt med ögongodis från flera håll (både indianer och vampyrer faller mig i smaken! ;D), action och kääärlek.

Kan knappt bli bättre!

Har den sista sparad tills ikväll, då jag ägnar mig helt och fullt åt Edward Cullen...
Mmmm muuuummaaaa!
;)



Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0