Det roligaste

jag har för tillfället, höggradigt-preggo som jag ju faktiskt är, är att äta.

Ofta, mycket, och gott.


Jag har stoppat i mig vad som än fallit mig in, vilken tid på dygnet det än må vara och såklart så både syns (!) och märks ju detta väldigt tydligt nu.

Efter både middag, kakor och denna skapelse hos mormor (+ännu en middag på det!) så attackerade F och jag vågen... I efterhand inser jag vilka daredevils vi egentligen är! Glädjebeskeden är ju som alla vet, bäst på morgonen innan man ens fått i sig en fralla ;)
Jag har alltså gått upp hela 18 kg, men konstigt nog känns detta inte så hiskeligt hemskt som det kanske borde, för jag ligger fortfarande 6 kg under min älskade.


UNDER FOLKENS!





Finns det någon typ av rättvisa i världen, så går jag heller inte om honom innan detta är över och slut.


Keep your fingers crossed! ;)




Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0