Lilleman är efterlängtad...

På nyårsafton firade vi både den och försenad julafton med det Göthbergska släktet eftersom vi inte sågs alls under jul.
Så vid maten blev vi alla ombedda att säga en av de bästa sakerna med 2010.
Emelie var bland de första att börja.
Hon pekade mot mig, men jag tillrättavisade henne myndigt "Neeeeej Emelie, det är din tur. Jag berättar när det är min tur"
Hon fortsatte dock envist peka mot mig och till slut gestikulerade hon hejvilt med armarna, undslapp sig en stooor suck, pratade med övertydlig och hög röst när hon säger "Jamen magen Ella, han i magen! Det är det bästa med 2010"

Åhhhh, där behövs inga graviditets- hormoner för att fälla en tår eller två.



Han är så djävulskt poppis, att han faktiskt får presenter innan han ens anlänt! ;)




Kommentarer
Postat av: Petra

Har ni oxå en liten som är populär?! Vi har fått hur mycket som helst till lilla Nils =) Har ni kommit på nåt namn än? KRAM

2011-01-05 @ 17:36:07
Postat av: Anonym

Petra, det är nog en liten Noel där inne! :):)

2011-01-05 @ 23:13:50

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0