Dags att ändra strategi?!

Min ömma sammanboende har en hel hög med olika smeknamn på mig, och ett av favoriterna är "ellos".
Ja,
shoppingsajten då alltså.

Det flyger pikar hejvilt när jag beställer paket så jag har på sista tiden varit smart (!?)
Idag anlände just ett sådant, där det var en hel del grejer åt vår son. (En hel del grejer till mig med, men det man inte vet lider man inte av?)

Hur som helst, så satt jag i telefonkonferans med Tina och berättade då att jag skulle vara clever och gömma paketet i garderoben, förutom det som var till Noel, och så klädde jag mig själv i en av de nya klänningarna (för han ser ju ändå aldrig vad jag har på mig!) Fel fel och FEL av mig...


Jag erkänner,
jag har underskattat hans intelligens, (faan)
och jag måste komma på hur jag ska göra i fortsättningen!
(Neeeej, inte sluta shoppa, vad gör man isåfall istället???)
;)

Tacksam för tips!


Kommentarer
Postat av: m mu

Jaså, herr "boots" har yttrat sig?

2011-06-16 @ 20:01:55
Postat av: Ella

HAHA! klockrent morsan! det ska jag kalla honom hädanefter! och kaka söker ju som bekant maka?! :D

2011-06-16 @ 20:40:43

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0