Jag började dagen idag

med att pinas.

Spenderade 3 timmar under nålen på Everlasting tatto för att försköna min, ehh, "den-gjorde-en-kompis-när-jag-satt-inne tatuering.
Hua.

Jag var mallig när jag kom dit, men inte mindes jag att det gjorde så förbaskat ont?
(Var kanske inte så mallig sen?)

Nåja vill man vara fin, ja ni vet.

Hur som helst så är den ännu inte riktigt klar, jag började blöda ganska så ordentligt, så Lisa, som tatuerade mig, tyckte att de var dags att pausa och låta det läka och så skulle hon göra finishen med skuggor om 2 veckor.
Jag är  dock redan nu helnöjd, den blev så mycket mer levande på något sett. Mer feminin.
Bildbevis kommer när den är klar!

=)

Mor min sprang under tiden jag satt där, omkring på stan med min son i hopp om att han skulle spendera deras kvalitets tid med att sova,men riktigt sån tur fick hon inte...Han är rätt igenom hårdrock, mitt barn.

Nu är klockan 20:00,hårdrockaren slummrar och gubben snarkar högt, så jag tog mig ett glas rött och satte mig på ballen och bara tillät mig att vara.

Ljuvligt.


Just nu så är livet bra gött,
det var nog egentligen det jag ville säga med detta!




Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0