Preimiären

för babysimmet är avklarad och Noels skräck för vatten verkar vara helt som bortblåst!


Jag tittade mig runtomrking i poolen och upptäckte att de andra små flöt omrking i mammas eller pappas famn med stora ögon och sa inte ett ljud.
Min vilde däremot tjoade, tjimmade och plaskade hejvilt från det att vi steg i tills vi steg upp.


En instruktör tittade på Noel och konstaterade skrattandes att "den där han simmar snart" :D

Men efter att min lilla speedy fick komma upp, bli torkad och varm så däckade han av totalt.


Jag tror bestämt att det här kan bli en bra aktivitet för vår lilla actionhero!




Kommentarer

Glöm inte lägga till mig på bloglovin
bloglovin

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Minns mig!?

Din E-post: (visas inte)

Din Blogg:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0